כתובת

מושב מגשימים

כללי התנהגות עם כלב בחופשות וחגים

כללי התנהגות עם כלב בחופשות וחגים

חוץ מהוצאת אנרגיה קונבנציונלית לכלבים יש להם גם צרכים פסיכולוגים
בעולם אידיאלי, אני יודע שכמעט כולנו הולכים עם הכלבים שלנו לפחות פעמיים ביום, במשך 15 דקות עד חצי שעה בכל פעם. לרוע המזל, העולם בו אנו חיים לא תמיד הכי אידיאלי: לפעילות יום יומית, לפעמים זה ממש לא נוח לנו! או כאשר תנאי מזג האוויר קשים: שחם מידי / או יורד גשם, נחשים, קרציות, או סתם מנסיבות אשר מקשים או לא מאפשרים לנו יציאה החוצה לפעילות גופנית, אל ייאוש! ישנן פעילויות שאתה יכול ליהנות עם הכלב שלך שממש נוחות, יעילות ובריאות . אשר ניתן לבצען ללא יציאה מהבית שלכם.
הליכון – הליכון היא דרך נהדרת ונוחה מאוד להוצאת אנרגיה הן פיזית או מנטאלית עבור כלבכם. במקום לדחות את המטלות הרבות, ניתן לשלבם יחד עם הליכון ובלי לצאת מהבית. אמנם זה לא תחליף מלא לטיול הקונבנציונלי, הליכון יכול לשמש כתוספת פעילות גופנית מדי יום, או, במקרה של מזג אוויר גרוע, יום ביומו. זכרו: שהליכון לאנשים אינו מתאים לכלבים! יש להתחיל את הפעילות בהדרגה ולתת לכלב להתרגל מכיוון שהדבר שהכי לא טבעי לכלבים בהתחלה – מדוע הרצפה זזה! יש לאפשר לכלב להתרגל להליכון בהדרגה . ברגע שכלבכם יהיה את העניין בפעילות, אל תהיו מופתעים כשאתם נכנסים בוקר אחד לחדר ומוצאים אותו יושב בציפייה, ומחכה שיפעילו לו את ההליכון! אם אתה מתקשים להתאים לכלבכם תוכנית אימונים להליכון או הליכה שגרתית, תוכלו להתקשר ל – IPD ולקבל עצות. 054-5445700
כמה זמן זה ייקח לרגיל את הכלב שלי להליכון ?

זה באמת לא תלוי בכם וזה תלוי הכלב שלכם. כל כלב הוא שונה וכך גם כל אדם. עם זאת, מצאנו כי אם מאמץ אמיתי והכשרה נכונה רוב הכלבים ילמדו ויאהבו במהרה את ההליכה על הליכון. במשך השבוע הראשון על ההליכון לכול כלב יש לתת את הזמן להתרגל ולקבל הנחיות אימון והדרכה לעבודה נכונה עם ההליכון .

אם לא נוח לך עם תהליך האימון והלימוד בעצמך, אתם יכולים לבחור ליצור קשר עם אחד אנשי המקצוע המומלצים של IPD , הכשרה ושאלות ספציפיות על הגזע שלך, בעיות / חששות, או בנית תוכנית האימונים.

מדוע אנו צריכים לקנות הליכון לכלב?

הוצאת אנרגיה פירושה רמת חיים טובה יותר עבורך ועבור הכלב שלך. במשך שנים הבינו בעלי כלבים, מגדלים, ומאלפי כלבים ווטרינרים את היתרונות הפיזיים והנפשיים, שניתן להשיג עם הליכונים לכלבים. הם משתמשים בהם לשיקום, תוך התמקדות בהוצאת אנרגיה, חיזוק השרירים, שינוי בהתנהגות ושיפור החיוניות הכללית. בעבר הליכונים לכלבים הזמינים בשוק היו גדולים, מגושמים ויקרים. המטרה שלנו ב-IPD היא לתת אפשרות נוחה וזולה, כך שכול בעלי הכלבים יוכלו לתת פורקן פיזי ומנטאלי לכלבים.

מה גודל הליכון כלב שמתאים לכלבנו
בנוסף למשקל של הכלב שלך, חשוב מאוד לבחור את הליכון הנכון, לא לרכוש הליכון קטן לכלב כי הוא לא מפריע או תופס מקום בבית. אורך ההליכון חייב להיות כפול מאורך הכלב, כי עם לא, זה יכול לגרום לנזקים במבני השלד של הכלב.

מה אם הכלב שלי לא אוהב ללכת על הליכון?

מניסיוננו, ובשיחות שלנו עם בעלי מקצוע בעולם, מצאנו כי באופן כללי, כל הכלבים יכולים ללמוד ומאוד אוהבים ללכת על הליכון. אם לכלב ישנה בעיה בהתחלה. מתחילים בהתרגע ללכת על הליכון , בהתחלה למס’ דקות ביום, יש לקבל הכשרה לעבודה עם הליכון, ולהיות עקבי. אם אתם מודאגים לגבי השאלה אייך להשתמש בהליכון נשמח לדבר איתך, ולספק הדרכה נוספת. בעיקר, החשיבות בהוצאת אנרגיה מבטיחה אורך חיים ובריאות נפשית ופיזית.

ברצוננו להזכיר כי ישנם כלבים הסובלים מבעיות רפואיות או מחלות שאסורה להם פעילות / כדאי וחייבים לבדוק, להתייעץ עם ווטרינר הבית שלכם לפני תחילת כול פעילות גופנית.

האם הליכון לכלב הוא פתרון לעצלנים בלבד?

אם אתם מאמינים כי פעילות גופנית לכלבכם על הליכון בו בזמן שאתם יושבים על הספה וקוראים סיפור לילדים או צופים בתוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם, או, אם החיים שלכם עמוסים ואתם רוצים לאפשר לכלבכם פעילות גופנית סדירה,או אם מזג האוויר מקשה עלינו לצאת החוצה כל יום, או אם הכלב שלכם מחלים מפציעה או ניתוח או סובל ממשקל יתר, אתם גרים באזור תעבורה גבוהה, או אם אתה באופן אישי לא מסוגל לצאת החוצה … אז הליכון כלב לא מיועדת לעצלנים ,
הליכון לכלב היא בחירה חכמה שברוב המקרים היא יכולה לעזור לכם לשמור על בריאות ורווחה של חיית המחמד שלכם ללא תרופות או ניתוחים.

פעילות גופנית לכלב על הליכון צריכה להיות חוויה ששניכם נהנים לעשות ביחד. אנו מאמינים כי לטייל עם רצועה בחוץ עם הכלב שלכם זה נחמד, אבל אנחנו גם יודעים את המחויבות והצרכים שלנו בחיי היום יום.
לא תמיד הלחץ והמטלות המשפחתיות מאפשרים לנו לצאת לטייל לשטחים פתוחים ולשחרר את כלבנו האהוב. בסופו של דבר, מדובר על רמת המחויבות שאנחנו צריכים לשמור על הכלב בריא ושמח ובלי להזדקק לתרופות וניתוחים. עבור רוב הכלבים, הליכה מסביב לבלוק פעם אחת בבוקר ופעם אחת בלילה לא מספיקה. הליכון לכלב מאפשרת לכם לתת פעילות גופנית אינטנסיבית יותר, שכלבכם חייב. זכורו כלב עייף הוא כלב טוב ומאושר.

האם הליכון לכלבים מספיקה כמקור היחידי לפעילות גופנית שאנחנו נותנים לכלב שלנו?

הליכון מספק לכלב, גירוי מנטאלי שלא יושג תמיד עם טיול נינוח סביב השכונה, או משחק של זריקת כדור. זה דורש מהם ריכוז נפשי (פוקוס) ולהישאר על הליכון ולעשות התאמות במהירויות השונות. אתם תראו הבדל בולט בחיי היום יום תקבלו כלב רגוע, שמח, ובריא יותר… זו הסיבה שרוב מבעלי המקצוע והמגדלים המקצוענים משתמשים בו ככלי .
עם זאת – זה לא צריכה להיות הפעילות היחידה שתספקו לכלבכם. כלבים עדיין צריכים לצאת החוצה ולהריח ולהפעיל את האינסטינקטים הטבעים שלהם. המטרה היא כלב בריא ורגוע.ניתן לשחק בזריקת כדורים, ועוד… משחקים, או קשרים חברתיים בפארק עם כלבים נוספים, לשחות, לרוץ. ישנן פעילויות רבות שאתם יכולים ליהנות ביחד.

האם אנו להשתמש בהליכון לאנשים שבבית?

אפשרי, אבל הם קודם כול נועדו עבור בני אדם, לא לכלבים. בדרך כלל, כדי ללמד כלב להשתמש בהליכון של אנשים קשה יותר מכיוון שאין להם את התכונות הספציפיות לכלבים, כגון מתקן קשירה המסייעים לשמור על הכלב שלכם מקדימה. האפשרות ליציאה מהצדדים, כאשר אתם נמצאים בשלבים הראשונים של האימונים. את השטיח ריצה שעל הליכונים מיועדים לאדם ונעלי ספורט ובמקרים מסוימים אנו עלולים לגרום לפציעות בכפות הרגליים, זוכרים מה קורה לכלב שרץ על כביש או על כורכר?. הליכונים לאנשים גם לא נועדו להתמודד עם ערימות השיער של הכלב, אבק, רוק או שתן שעשויים לפלוש למערכת אלקטרוניקה ולחיישנים. האלקטרוניקה שלנו נמצאת בבטחה בתיבה חיצונית שהיא נפרדת מן ההליכון. הלוח בקרה ממוקם בנוחות כשהגישה קלה יש לתת לו / לה טווח תנועה מלא. הליכונים לאדם אינם באורך האידיאלי עבור כלבים.

מהן הסיבות הנפוצות ביותר עבור רכישת הליכון לכלב?

הסיבה העיקרית היא שרוב האנשים לא מצליחים לתת לכלביהם פעילות גופנית אינטנסיבית שהם צריכים, כי לאנשים אין מספיק זמן ועדיין הם דואגים לבריאותם ורווחתם של החבר הפרוותי שלהם.

מעל 70% מהכלבים בארץ סובלים מעודף משקל .

המטרה שלנו היא לעזור לכם לשמור על הכלב בריא ולהעריך ולשפר את חייהם של כלבינו מבלי בעיות רפואיות / ומזון דיאטטי. היינו רוצים לראות יותר אנשים בפעילות עם חיות המחמד שלהם. וכאשר לא ניתן לצאת החוצה על ההליכונים לכלבים לספק חלופה בטוחה ומהנה הן לחיות המחמד ולבעליהם.