כתובת

מושב מגשימים

שיפור איכות חייו של הכלב ושלנו באמצעות אילוף

גדלנו עם הידיעה כי הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, ובדיוק בגלל שהטענה הזו מוכיחה עצמה בכל פעם מחדש עם הקשרים המיוחדים אשר נרקמים עם הכלבים, אנחנו משקיעים בהם המון. תזונה איכותית, מלונה מפוארת, בגדים לחורף, המון אהבה וגם אילוף בתנאי פנסיון. ישנם בעלי כלבים שכשם שהם לוקחים את ילדיהם לחוג אחת לשבוע, כך גם הכלבים שלהם זוכים לשעשוע ועוברים אילוף עם מאמן כלבים. במפגשי האילוף ניתן לאלף את הכלב לבצע פעולות שונות, להיות רגיש ובעל תשומת לב לפרטים ואפילו לסייע לבעליו בביצוע פעולות מסויימות. למרות החשיבות הרבה באילוף הכלבים, נדמה כי באיזור המרכז אילוף הכלבים שכיח יותר ביחס לאיזורים שונים.

כלבים מחונכים נהנים יותר

הכלבים הם חיה מבויתת ומאחר והם נמצאים רוב הזמן בחלל הבית חשוב להעניק להם כלים להשתלבות בבית. אילוף הכלבים מטיב בראש ובראשונה עם הכלבים, אך הוא חשוב גם לביטחון שלנו בעת שהם נוכחים בבית. ישנן דרגות אילוף שונות וסיבות שונות ומגוונות לאילוף שאותן מתאמים עם מאלף הכלבים. המון הורים מודעים לכך שגידול כלב לצד גידול הילדים הינו חיוני ומסייע בהליך ההתפתחות הרגשית של הילדים, בעיקר כשמדובר בילדים עם בעיות תקשורת ובעיות חברתיות. בעד שמאלפים כלבים לתקשורת עם בני אדם הם יכולים לסייע בפיתוח העולם הרגשי של הילד והילד יוכל ללמוד לתקשר עם הכלב וליצור איתו אינטראקציה אשר הוא מקבל ממנה משוב חיובי.

איזור המרכז על המפה

בעלי כלבים רבים באיזור המרכז משקיעים את ההוצאה הכספית על אילוף הכלבים ורואים בכך הוצאה ששווה להשקיע אותה. מדוע באיזור המרכז יותר מבאיזורים אחרים? ראשית, אפשר להניח כי מדובר בהוצאה שבאיזור המרכז קל יותר להוציא אותה ויחד עם זאת, מדובר על מודעות רבה יותר. תל אביב לדוגמא הינה עיר עם המון פעילויות ומפגשים לכלבים וכך עולה לשיח נושא האילוף שתופס תאוצה יותר ויותר.

בערי הצפון והדרום נושא האילוף מתחיל לחלחל ובעלי כלבים מתחילים להבין את המשמעות שבהענקת כלים לכלביהם שבאים לידי ביטוי בין היתר בעת מפגש עם מאלף כלבים. אם הינכם גרים בדרום לדוגמא, תוכלו להתייעץ עם ויטרינרים שונים לגבי שיטות אילוף שונות ותוכלו לקבל על כך המלצות. וטרינר בבאר שבע או בכל איזור אחר בדרום ישמח להעניק לכם עצות וכלים התחלתיים לאילוף הכלבים. חשוב לציין כי אין שום הבדל בין וטרינר בבאר שבע או בתל אביב, כך שתוכלו לקבל עצות זהב והמלצות חמות מכל וטרינר מוסמך.